Informații despre livrare

În cazul produselor aflate în stoc, livrarea se efectuează în 1–7 zile lucrătoare. Pentru produsele aflate la precomandă, termenul de livrare va fi comunicat telefonic sau prin e-mail de către unul dintre reprezentanții noștri.

Dacă produsul ales de Client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de un reprezentant al companiei noastre.

Livrarea produselor comandate se realizează prin firme de curierat (DPD, Sameday, Dragon Star sau Fan Courier), până în fața imobilului specificat de Client.

În anumite situații, costurile de transport afișate în comandă pot varia în funcție de greutatea și zona de livrare. Acestea vor fi comunicate telefonic de către unul dintre reprezentanții noștri de vânzări în momentul confirmării comenzii.

Livrare în Uniunea Europeană (UE)

Expediem și în alte țări din UE, în mod obișnuit prin DPD. Timpul de tranzit în UE este, în general, de 2–8 zile lucrătoare.

Pentru colete voluminoase/grele, informăm în prealabil Clientul cu privire la transportatorul disponibil și la tariful aferent; aceste costuri pot varia semnificativ în funcție de țară și de dimensiunile/greutatea coletului.

Termenele de livrare sunt estimative; nu răspundem pentru întârzieri cauzate de factori independenți de noi. Ne angajăm să expediem cât mai rapid și să ambalăm corespunzător pentru ca expedierea să ajungă în siguranță la Client.

Important

Înainte de a prelua coletul, verificați ambalajul. Dacă acesta prezintă semne vizibile de deteriorare (de ex., sigiliu original deteriorat), nu preluați coletul de la curier și informați-ne în 24 de ore.

Întocmiți imediat cu curierul un proces-verbal de daune. În lipsa acestuia, se consideră că bunurile au fost preluate în stare bună, iar Clientul nu mai poate înainta o reclamație pentru daune de transport.